Just nu

Hejhej!
Sitter just nu i mitt rum och lyssnar lite musik :)  Vi drog aldrig till Liljeholmen och hamnade i Farsta istället, och jag fick med mig lite saker hem faktiskt som jag kan visa längre ner. Vad jag ska göra nu vet jag inte, ledigt imorgon med så idag kan de bli en galen kväll om man känner för de, men vette fan. Känner nog att jag bara vill chilla idag, eller typ dra och träna och sola kanske :) Sen bara ta en skön dusch och sätta mig i badtunnan, awesome!! SKa nog dra ihop en gäng och göra de :D Hejdå!

Sakerna jag köpte :
Nail polish remover med E vitamin
Najjs med borttagning som faktiskt är bra för naglarna, E vitaminen gör juh så att naglnar får återfukting så dom inte blir torra och frasar sönder! ;) PERFEKT!
29.50:-
Puder, behövde nytt för de gamla börja ta slut och har blivit för brun för att ha de ^^ hehe
Och jo visst, kanske inte de bästa pudret med med mina knep sitter de faktiskt HELA dagen ;) Kan visa senare!
49.50:-
Hårnålar - 19.50:-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0