Helgen

Hejsan hejsan :)
Ligger just nu i sängen och chillar galet, är så grymt seg asså, helt galet.. Bad pappa värma badtunnan så man kan sitta där och mysa en söndagskväll som denna :) Näh men, jaa tänka sig att de är sommarlov nu, de är juh sjukt. Har inte riktigt fattat de än, känns som att man bara gått på helg och man ska tillbaka till skolan imorgon på måndag morgon :p haha är de bara jag som känner så? haha. Men fredagen blev rätt lyckad ändå, var lite orolig där ett tag faktiskt men de löste sig och blev riktigt mysigt! Var först på sjöängen typ hela dagen och hamnade sen i alla fall i Jordbro med mina närmsta vänner och några till och satt ute och mös hela kvällen och sen när jag drog hem så kom Matte och stanna fram till 4 på lördagen :) Sen vid 5 drog jag till Haninge med Linn och satt ute i solen ett tag. Senare blev vi hämtade av sebbe och Nibbe som vi sen drog och badade med på Norrby, pajjasronny kom juh han me ;) Senare på kvällen drog jag och linn på en lite prommenix ute i Skogås vilket var hur skönt som helst! Vid 2 så messade Matte och kolla om jag va hemma och sen kom han hit vid 4 och slockna direkt, haha jätte söt <3 Aja, eftersom han kom så sent så lyckades han inte få liv i mig förän typ halv 2 imorse, hehe :$ vilket trötter va? Men men, sen han drog vid typ 3 så har jag bara legat på soffan och kollat film med min bror :) Så de var början på mitt lov, får väl sen vad jag hittar på ikväll!
BILDER FRÅN I FREDAGS
KYSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0