Hejsan Hejsan!

Ligger just nu hemma i sängen och lyssnar musik :) Tänkte berätta lite om dagarna som gått sen jag bloggade sist (a) hehe, är så dålig på de!! Måste ta igen de här nu känner jag, hmm..
Men i alla fall, har precis kommit hem från att ha varit ute med Tim, Kristian, Isac, Casper, Matte och Johanna. Kuligt att träffa dom igen faktiskt, ett tag sen man träffa hela gänget ;) Innan idag så vaknade jag upp hos sötnosen <3 men drog hem vid typ 3 för att städa och sen träffa Jolle och slinga hennes hår vilket tog timmar! Haha, men de blev säkert jätte fint, hann aldrig se hur de blev eftersom vi var klara vid typ 1 halv 2 så alla låg och sov här hemma och då kan man juh inte ställa sig och föna håret ;) Så , aa de är typ de jag gjort idag och sen igår så var jag i Huddinge med Jolle på UM och sen drog vi åt varsitt håll och sen på kvällen drog jag till Matte :) Men nu måste jag sova faktiskt, ska upp tidigt imorgon och försöka fixa ett sommarjobb, lite sent kanske men vafaan lika bra nu än aldrig, måste juh ha pengar i sommar annars blire juh inge kul! <3

Så såg jag ut i tisdags :)
Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0