Nakenbad med världens bäästa <3

Hej på er!
Ligger just nu i sängen och har precis tvättat bort sminket och borstat tänderna.
Kvällen vart supermys :) Vi drog först ner till båten och rodde över till Norrby och gjorde en brasa, sen sprag vi i vattnet helt nakna. BOKSTAVLIGT. Haha, sjukt najjs :P Sen när vi gick upp så grillade vi marsmellows (eller hur de stavas) sen satt vi där och mös och snacka framför brasan ett tag. Vid typ 12 vad vi hemma hos mig och lämnade väskorna sen tog vi cyklarna och drog till Statiol i Haninge så vi åkte en bit :)
De va min kväll och här är lite bilder:

Det kommer mera bildern imorgon, men nu måste jag sova om jag ska orka ut och springa imorgonbitti!
Godnatt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0