Usch, fy och bläääh

Asså fan va jag hatar att vara tjej ibland. Tänk om man var kille, fatta va skönt allt måste vara då? Slippa gå upp cp tidigt för att hinna duscha, sminka sig, fixa håret och slippa mens och mensvärken. Fysatan så skönt de skulle vara att får slippa de! Själv ligger jag här i sängen med veckans äckligaste mensvärk. Kan knapp röra mig upp ur sängen plus att jag har en ryggskada precis i svanken vilket inte gör saken bättre. Får så jävla ont där när jag har mensvärk för er som undrar.
Men liksom fatta va najjs att bara slippa de för en dag typ, bara kunna gå upp ur sängen ta ett fett snabb dusch, rufsa igenom håret med lite vax(fett snyggt!) bara ta nått i garderoben och gå. Guuud så skönt, fast i och för sig kan jag också göra så ibland när man inte orkar fixa till sig så mycke. Men men, skit samma.
Har faktiskt helt glömt bort att blogga dom senaste dagarna men har haft så trevligt att jag glömt bort de som sagt. Kan berätta att jag i tisdagskväll var ute med Jolle, Emil och Marcus. Vi gjorde inte särskillt mycke, typ satt hemma hos mig och snacka sen drog vi till vattnet och sen drog dom typ :) I onsdags så drog jag till Brandbergen och badade med Marcus och Emil, så sjukt sköna grabbar! Sen va vi hos Marcus ett tag sen drog dom till Nynäs och jag hem för att kolla matchen ;) Synd att dom förlora förresten.. Sen idag då, aa har väl inte gjort så värst mycke idag, har umgåtts med min bror för mina päron va ute och åt middag så vi har lirat FIFA och kollat på film :) Och från och me nu ska jag blogga mera!!
Usch, fy och bläääh på mensvärk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0