Superväder, nu: mot mormor

Hejhej ute i värmen!
Shiit vilket toppen väder de blev idag :D Toppen!!
Nu ska jag allderles straxt bege mig till slussen för att ta en jogging tur hem till mormor, får se hur de går i detta väder. Herregud vad man kommer vara nyduschad sen!! Haha! :D Men sånt får man ta, får spola av mig hos mormor innan jag åker hem (a) Idag har jag i alla fall åkt båten med Jolle, vi drog gela vägen till Sjöängen även fast min motor inte riktigt ville samarbeta med oss! Men vi stog ut, fick fylla tanken också för bensinen tog slut ^^ haha, vilken miss de hade vart om vi inte hade haf bensin med oss .. Men nu ska jag gå till bussen, hörs senare!! Kanske uppdaterar hos mormor!
Fräsch brud, full med olja och typ hälften i håret. GREAT!!
Och jag bara älskar att jag måste ha pappas badbyxor (i storlek XL) för att jag inte hittar mina shorts -.- HAHA
KYSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0