Nyvaken brud

Tjenixen!!
Sitter just nu i sängen med datan i knät och funderar på vad jag ska hitta på dom här timmarna innan jag ska på restaurang med mamma och mormor :) Kanske åka förbi farsta en snabbis? Hmm.. Behöver juh i och för sig en ny bodylotion för jag har blivit så torr av allt solande. Är det bara jag som blir de? :O
Sen kanske man kan hitta nån fin tröja att ha på sig ikväll? :) Man vet aldrig, de är juh fan rea nu va? Fast de lär juh inte finnas så mycke fint kvar ^^ Aja vi får väl se vad jag hittar på!
Haha snygg!!
Juste, måste fan färga håret också. Har blivit så ljust! :O I verkligheten är de typ samma färg som min hur vilket ser lite halvkul ut.. Plus att min utäxt precis vid ansiktet har blivit kritvit vilket är så grymt sexiigt! (NOT) Så de måste jag göra nått åt ^^ Hhaha puss på er!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0