Nynäs imorn!

Hejsanhejsan!
Ojsan, blev inte många inlägg denna dag. Shiit va tiden går fort när man har roligt, tänka sig ;) Haha nej men, lämnade juh som sagt lillskrutt på flygplatsen och vattnade blommorna som jag sa :) Sen drog jag hem och åt middag och sen drog jag och mami till gymmet och körde rikigt grymt bra idag! Och efter de vart de bara en snabbdusch och sen drog jag och Jolle hem till Tom och hade värsta myspyskvällen med han och Matte :) Superduper!
Imorgon blir de ställa klockan och dra till Nynäs, någon som är sugen på att hänga på så är de bara att höra av sig! :) Så ska nog fixa mig inför sängen nu för jag är rätt trött i och med att jag var uppe ett tag igår och vaknade tidigt så har lite timmar att ta igen! Men vi hörs imorgon! :)
KYSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0