Efterbild på håret

Tänkte bara göra ett litet snabb inlägg innan jag drar ut med Jolle :D
Kan börja med att säga att de gick otroligt bra idag på gymmet och att jag precis missade bussen med 2 minuter och de va en halvtimma kvar tills nästa gick så jag tog en liten prommenad från Handenterminalen till Länna, vilket är en bra bit att gå kan jag meddela! :p Haha Men är stolt över att jag gick istället för att göra de jag tänkte (typ gå in till centrum och köpa nått onyttigt och sen sätta mig och vänta på bussen) .. Haha. Sen när jag kom hem åkte jag med pappa till biltema och köpte skruvar och sen gjorde jag middag. Jätte gott vart de! :D
Och nu sitter jag här nyduschad, sminkad, insmord och snart ska jag fixa håret lite smått som just nu ser ut såhär:
Tycker att de blev riktigt bra faktiskt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0