Duktig jag är! :):) haha

Tjaah!
Blev aldrig av att springa idag, blev lite vila idag. Har fan tränat varje dag den här veckan tror jag ^^ haha och ska ändå upp och gymma med mamma imorgon :) Blommorna såg jätte fina ut hemma hos mormor, tycker jag sköter mig bra! Trodde aldrig att jag skulle lyckas hålla liv i dom men jojomensan :D  Men i alla fall, så efter de drog jag bara hem och bytte kläder sen drog jag och Jolle till min käre granne Tom :) Var där och chilla och lyssna på musik och snacka, super mys! Fick även massage, de ni! Haha.
Kolla va fin den är, och kolla vilka fina tomater de börjar komma i blomman bredvid!
Och den här, som jag tycker ser ut som ett litet träd, var bara en liten stump när jag kom dit första gången så är fan stolt att jag fått den att växa så mycke :D hehe men nu ska jag nog sova, ska som sagt upp och gymma med mami imorgon.
Natti natti!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0