Dagens planer

Shoo!
Fan, vakna tidigt idag :O Haha de va juh tokigt, men får väl ta vara på tiden och städa mitt rum :) Min syster kom juh hem igår som sagt, och fysatan va lång hon har blivit, skitungen har snart växt om mig! Haha. Hon har juh också som sagt vart borta en hel vecka redan och precis kommit hem, men nej tror ni hon tänker stanna hemma eller? Nääh, nu ska hon åka bort en vecka till med mormor på landet :p Haha hon gillar visst inte att vara hemma! Kommer sakna min lilla fjortiis <3 Hihi Men aa.
Idag ser i alla fall planerna ut såhär:
11:15 - 13:00 Städa rummet
13:00 Åka till Bromma och lämna av min syster på flygplatsen
Sen åker jag och mamma till mormor och vattnar och efter de blire gymmet. Sen får man juh se när jag kommer hem :P Hehe fullt upp hela dagen här känner jag, men ska börja nu hörs senare!
Sötnosen, du må vara jävligt jobbig ibland men kommer sakna dig ändå <3
KYSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0