Allergichock..

Känner att de blev väldigt dålig uppdatering igår, men fanns aldrig tid att blogga riktigt.
Drog juh först til rudan med bästa Jolle och i låg där till kanske 4? Sen drog vi hem och fixade oss och jag åkte först till mormor som ni vet och vattna blommorna, sen drog vi till Brandbergen för att fira söta Victor som fyllde år igår.
Stort Grattis till honom!!
Sen vart de lite kaos också där under dagen när jag kom hem. Blev biten av en broms i tordags när jag och Jolle precis skulle ut med båten, och jo visst de kliar juh en liten stund sen brukar de försvinna right? Men nejnej, när jag vaknade igår var jag helt jävla svullen på hela benet och de var helt rött, så mamma tvinga i mig allergitabletter och Alvedon för att de skulle gå ner, och jo visst lite gick de juh ner och började klia istället för att de gjorde cp ont. Så just nu ser de ut som ett stort jävla sugmärke rätt på baksidan/insidan av mitt lår, så jävla sexigt!! Aja, hoppas de försvinner snart.. Skulle gärna visa men tror jag skippar de för de ser inte bra ut alls och med tanke på att de sitter på de stället av min kropp jag hatar mest så blir de ett definitivt nej till att jag tänker visa :p Haha..
Hahah, sexigt värre. Ser förjävlig ut just nu, men tror jag ska dra ut på en spring runda först sen ska jag ta en välförtjänt bad med massa mys sen :) Hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0