4 veckor

Shoo!
Han aldrig skriva nått igår, efter jag hade sprungit så åt jag lite Melon, super gott! Sen hjälpte jag pappa med middagen, sen kom mamma hem och jag satt och snacka med henne ett tag sen så duschade jag och fixa mig och drog till stan med världens finaste Josefine! Vi skulle egetligen gå på bio men sen var de för mycke roligt folk inne i stan så vet sket i bion, knata hem till min mormor och sen åkte vi till Medis och träffade Andreas och hans kompisar :) Mycket trevlig kväll!
Nu hade jag tänkt köra träningspasset för idag, har juh börjat med ett 4-veckors schema jag ska göra tillsammans med min mamma så får se hur de går! Om de funkar eller inte .. :p Kan visa hur de ser ut senare, men nu ska jag upp till Martin med pappa och hämta takpannor!
Hejhej!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0