Vann överlägset !

Nu är jag hemma igen, fan va kul det var att spela igen!! Kanske ångrar mig och kommer tillbaka... Fick värsta ångest när jag såg alla mina kompisar spela :( Bläääh, men men vi får se lite fram över. Vann i alla fall över pappa med 5-0 i set *stolt* Haha nej men är bättre än pappa vilket inte är så konstigt va? Men nu ska jag göra läxa och fica naglarna som ser förjävliga ut och är super korta :( (hatar att har korta naglar..) så ska måla dom och fixa så att dom växer ut snabbt!! Men det brukar itne vara något problem. Men vi hörs imorgon!!
(OBS! Mina inlägg har inte velat komma upp? Undrar hur lång tid de kommer ta innan dom kommer upp ... )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0