Upp tidigt imorgon..

Hejhej!
Lite småseg dag det har varit idag. Vaknade vid typ halv ett och sen städade jag fö det mesta resten av dagen. Senare på kvällen åkte jag och fixade nytt gymkort med mamma och sen stannade vi och tränade. Ska försöka komma igång med de nu och träna minst 2-3 gånger i veckan. Mitt gamla gymkort försvann så har inte kunnat träna på hela lovet.. Imorgon måste jag gå upp tidigt för att de kommer någon snubbe hit och ska installera en ny digitalbox eller vad fan de nu va xD hehe och sen blir de bara myspys i sängen. Har alltså inget att göra, och jag känner att jag behöver en dag bara hemma och chilla i sängen typ :) fast dt kommer antagligen sluta med att jag drar ut i alla fall ^^ haha men vi hörs imorgon eller senare :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0