Taggad på att träna!!

Tjaah!!
Inte varit hemma på hela dagen nu igen.. ^^ Imorse var det tänkt att jag, Linn och Jolle skulle upp och gymma men det blev aldrig av för att först mådde Jolle dåligt så hon kunde inte hänga med och sen var jag och Linn fett taggade men nej, då var de ju ingen personal där -.- *suck* Så vi ska gymma på måndag istället. Efter de så följde jag med Linn och sola, efter de så drog vi till Heron och kollade ifall det fanns någon rolig film att glo på. Vi var där vi typ 3 och filmen vi hade valt började klockan sex så det var ju bara att sätta sig där och vänta, men det pallade vi inte så vi gick ner till Willy:s och köpte en kortlek och satt och spelade kort ^^ haha folk kollade som fan på oss när vi satt där .. Vi kollade i alla fall på Easy A och den var rätt rolig, inte så rolig som jag väntat mig men det var absolut värd att se! När filmen var slut så drog jag hem för jag var skit trött, vilket jag är fortfarande så ska sova nu!!
Imorgon drar jag till gymmet på morgonen eftersom det aldrig blev av idag, ska försöka komma igång med de ordentligt nu, vilket blir lite lättare nu eftersom att det är öpptet dygnet runt!
Godnatt på er!! <33

Kommentarer
Postat av: Cleo

Älskar din blogg! :)

Vart gymmar du?

2011-01-08 @ 02:21:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0