Passar jag i lockit?

Tjaah. Jätte tråkig dag idag i skolan.. Hade först nån skrivuppgift om feminism på engelska sen på etiken satt vi bara och pratade typ. Tråkigt. Hehe. Sitter just nu och funderar om jag verkligen hade tänkt igenom de här med min badminton, ska kanske börja igen. Jag menar, sist jag spelade i tisdags för en vecka sen med min pappa så spelade bättre än jag någonsin spelat och jag stog hela tiden ch kollade efter mina kompisar som jag saknar sjutk mycket! (dom tränade samtidigt) Jag ska nog ringa min tränare och kolla om jag kan komma och provträna nästa vecka eller nått och se om jag bestämmer mig för att komma tillbaka. Men strunt i de nu ett tag. Har precis fixat mig lite grann, har faktiskt löshåret på mig och har de lockat, men tror jag ska platta ner de igen ^^ Vet inte jag jag passar i de. Ni kan se på bilderna nedan, passar jag?


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är nog finare i rakt, fast prova att locka lite mer av håret och inte bara nån cm på topparna det kanske skulle bli snyggare? :) <3

2011-01-18 @ 19:22:12
Postat av: Sondrealva

i love this site keep it up is nice and good keep it up is nivce and good

2011-07-21 @ 08:18:41
URL: http://sondrealva.blogoom.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0