Nu ska det tränas!

Godmorgon på er!!
Gud vad jag aldrig kommer komma upp ur sängen på måndag.. Funderar på att ställa klockan redan imorgon faktiskt.. På 10 i alla fall ^^ ska liksom upp halv 6 på måndag, *suck* Aja, inte mycket att göra åt! Nu ska jag i alla fall iväg till gymmet i Haninge och jobba upp mina muskler. Vet att jag förra året också sa att jag skulle gå ner i vikt och fixa till sommaren 2010 men de blev ju inte så lyckat. Men nu är det nya tag, och nu är jag taggad som fan! Nu blir det skolan, läxor och träning som gäller på vardagarna några månader fram över!! Det kan ni ge er på :D
haha, herregud vad är det jag sitter och lovar mig själv nu?
MEN JAG SKA KLARA DET HÄR!!
Den där bullen där nere på magen ska bort, HELT OCH HÅLLET nu! Håller ni tummarna för mig eller? Hehe, puss på er, nu ska jag i alla fall dra mig mot bussen snart. Ha en underbar dag så hörs vi sen!!!

Kommentarer
Postat av: .

Du har ju redan skitfin kropp :O

2011-01-08 @ 14:09:31
Postat av: Anonym

Håller med!!!

2011-01-08 @ 22:15:43
Postat av: J

Vilken bulle? :)

2011-01-09 @ 00:31:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0