Myskväll hos Sebbe

Kom nyss hem från en kväll hemma hos Sebbe med Linn och Sebbes kompis Nibbe, och Sebbe såklart ;) Vi kollade film och låg och mös i sängen, mysigt värre! Innan de så var jag bara i skolan som vanligt och direkt efter de drog jag till UM och bokade en tid så ska dit igen snart, thihi :) och sen köpte jag lite grejjer på H&M också men visar de imorgon för jag orkar inte gå upp ur sängen och fixa de nu (a) hehe, men ska sova nu för jag är skit trött men vi hörd imorgon!!! <333
Där var i alla fall kavajen jag köpte idag, skit snygg!! 299:- från H&M resten får ni se imorgon, eller aa det var bara en tröja men ska iväg till Farsta imorgon också så får kanske med mig något kul då me :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0