Min helg!

Hejj!!
Oerhört dålig uppdatering i helgen.. Jag vet jag vet, men har inte haft tid helt enkelt :)
Men i alla fall. I Torsdags så mdrog jag till Farsta med Linn och Denise och kollade lite kläder och Denise fick med sig en riktigt tuff outfit hem faktiskt. På fredagen så var jag bara i skolan som vanligt och sen drog jag till Farsta igen, skulle ha solat men de blev inte av för att vi fick lite brottom hem för att fixa oss för vi fick hänga med en polare på fest i Ösmo ^^ Så där hamnade jag.. Haha, bilder från kvällen kommer upp under dagen när Denise lagt upp alla bilder!! På lördagen så åkte jag först till Farsta och köpte en present till min syrra för hon fyllde 12, grattis till den lilla skitungen som börjar bli stor nu *suck* Haha. Vi firade henne på kvällen och då kom släckten hit och Jolle var här också faktiskt, jätte kul!! :) Men aa, det var min helg.. Vet inte vad som händer idag, men tror jag skulle hänga med Jolle till Farsta!! :) Hihi men skriver mera senare, pöss <333
Två bilder från i fredags på några som var där :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0