Mensvärk suger..

Godag på er!
Pappa kom in och väckte mig vid typ 12 idag och jag hade vedrkligen ingen lust att gå upp eftersom jag kände att mensvärken var på väg.. Fyfaan, jag orkade gå upp och tvätta bort sminket från gårdagen (var astrött när jag om hem så klädde bara av mig alla kläder och somnade på en gång) och ta fram kläder som jag skulle ha på mig för att sen lägga mig helt lelöst på soffan för att somna om igen.. Haha killar, ni ska vara glada över att ni slipper den här skiten. Kan säga att jag haft ont i magen hela dagen även fast jag proppat i mig alvedon och de går fortfarande inte över :) Inte kul alls. Men skit i de nu. Var på 53-årsfest i Solberga idag, var där vid halv två och kom hem för en halv timma sen ungefär.
Sitter just nu och funderar på om jag ska ta ett varmt bad och fräsha upp mig inför skolan imorgon, och samla lite kraft för jag är helt slut.. Så ska nog ta en Ipren och lägga mig i badet. Vi hörs senare!! Puss!<3

Ge mig sommar!! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0