Lång dag idag

Godmorgon på er! Sovi gott inatt?
De har i alla fall jag gjort kan jag säga. Det är nog tack vare att jag kommit igång med all träning igen, för om jag inte tränar kan jag inte sova. Det är faktiskt ett tips till er som sover dåligt. Träna minst två gånger i veckan, det krävs inte mycket, gå ut och spring eller ta bara en lång promenad.
Det gör att man sover bättre, tro mig ;)
Sitter just nu i sängen och käkar frukost. Det blev ett äpple, en banan och en hårdmacka. Bra start på dagen, huh? Idag är det lång dag i skolan, slutar 15.25. Efter de blir de gym igen, precis som igår. Sen blire det bara hem och chilla om jag inte får någon ny läxa igen ^^ Men ska försöka kasta upp dagens outfit lite snabbt innan jag åker. Puss så länge!!
åhhh, vill ha sommar!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Asså, bara ett litet tips det där med din träning. Man bygger inga muskler genom att träna varje dag, eller varannan. Det ska vara 48 timmars vila mellan varje pass för att musklerna ens ska få en chans att byggas upp. Bara så du vet, att du inte tjänar på att träna två dagar i streck ;)

Sen(om du inte visste)så ät ett äpple, banan(frukt av något slag)direkt efter ett pass, kroppen behöver lite "snabb näring"(som man kallar det)efter träning. Och massor av vatten! Puss!

2011-01-12 @ 08:21:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0