Jag är tillbaka!!

Jag behöver inte ens säga att det har varit dålig uppdatering igen eftersom ni vet de ;)
Så vi hoppar de.. Så kan jag berätta vad jag har haft för mig istället!
I fredags drog jag på fest, det var knasigaste festen asså ^^ haha mycket problem hit och dit och dittan och dattan, aa ni vet säkert hur det är med grannar som klagar för er som bor i lägenhet .. Hehe, men sen sov jag över hos Linn med Andreas, Sebba och Johnny. Myspys. Sen på lördagen drog vi först hem till mig sen drog vi och käkade donken (jag och Linn) sen köpte vi massa skit mat som jag ångrade dagen efter.. och sen glodde vi film resten av kvällen fast både toksomna vid 1 och vaknade halv 3 på söndagen. Haha. Direkt när vi vaknade så käkade vi bara frulle och sen drog vi till gymmet. Sen drog jag hem till mig och Linn till sig. Senare på kvällen drog jag till gymmet igen med mamma ^^ haha tränade typ ingenting på dagen så ni behöver inte klaga nu att jag tränar för mycket ;) <3
Vi kom hem typ halv 12 och då gick jag och la mig i sängen på en gång. Just nu sitter jag i alla fall framför datan och har precis fixat lite ny musik. Ska straxt ringa pappa och fråga om han är ledig ikväll så vi kan spela badminton.
Men vi hörs senare!!<3333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0