Gårdagen <3

Hej på er efter en underbar helg som faktiskt inte helt riktigt än är slut.. !!
Igår så drog jag ju till Farsta som jag sa? Och jag hann tyvärr inte lägga in bild på mina nya jeans eftersom de blev lite brottom iväg till Flempan. Hehe. Drog till Linn vid typ 8 och sen tog vi 9 tåget till Flemingsberg på fest. Visste inte vad jag skulle tro, kände ingen.. Det var Linns kompis som ville ha dit fler tjejer så då drog jag Linn, Jolle och Denise dit men det löste sig rätt snabbt. Alla var sjukt roliga måste jag säga och träffade massa trevliga människor! Kommer minnas den kvällen ett bra tag! ;) hehe. Vid typ 2 drog vi vidare till handen och sov hos min klasskompis Oskar, eller jag och Jolle drog dit :) Så vi satt där och chilla hela natten typ och sen drog jag när jag vaknade för jag skulle iväg och kolla badminton. Jaa, det var väl de som hände :p Kan visa mina jeans i ett annat inlägg, måste bara fixa bild och sånt dära ni vet ;) Pöss <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0