Försöka flörta lite med min far!

Hejsaan!!
Sitter just nu i sängen med en kopp te och gör de sista på mitt lilla projekt jag har fifflat med hela dagen :) När jag inte har fixat med de så har jag varit med Linn och Denise i Farsta då Linn köpte kläder till helgen, skit snyggt var de!! Ska försöka flörta lite med min far och städa jätte fint i mitt rum och i tvättstugan så jag kan få en super snygg kavaj jag hitta på H&M. Fast, vi får ju se hur de går.. Ska bara göra de sista på ****** och sen ska jag sova, vill inte försova mig igen (inte för att det inte var sjukt skönt att vara hemma idag från skolan så måste jag upp). Så det kommer ett sista inlägg innan jag ska sova. Men hej så länge!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0