Dax att köpa nya?

Idag blev de gymmet igen med mina favorittjejjer! Jätte kul, men kunde inte köra fullt ut eftersom att jag känner att jag håller på att bli sjuk. Buhuu. Ajaa.. Efter gymmet drog jag hem och käkade middag och fick massage av mamma, sen sov jag i två timmar (a) Skööönt. Imorgon får jag mina pengar så då ska jag dra till Farsta en snabbis efter skolan och köpa ett par jeansleggins, har verkligen typ inga jeans eller nått. Har 3 par, var av 2 av dom är för stora ^^ Dax att köpa nya huh? Men nu ska jag sova för det känns som att mitt huvud ska sprängas och jag börjar tidigt imorgon! Puss på er <333

Kommentarer
Postat av: Anonym

Köp nya lacktajts istället

2011-01-20 @ 12:07:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0