Badminton ikväll!!

Ändrade planer, eller inte riktigt. Haha. Men ska fortfarande dra till gymmet men stannar inte super länge utan ska dra hem runt 5 för att byta om till badmintonkläder och ta med mig badmintonväskan till Enskede och träna med min pappa. Min farbror hade tydligen skadat sig så han kunde inte spela idag, så jag hoppar in. Det ska bli super kul!!! Så kommer hem vid 9 tror jag, tidigare kanske. Så hörs mer senare! Nu börjar Etiken, ämnet jag egetligen fortfarande förstår vad det står för ^^ Knas, men det är fortfarande intressant och vill lära mig faktiskt, konstigt nog så kom det från mig. Jag vill lära mig i skolan. Herregud vad är det med mig? Aja duktigt av mig i alla fall tycker jag :) Men som sagt, vi hörs senare!!! KYSS <333


Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är väll inte din bröstvårta man ser på bilden hoppas jag!? :o

2011-01-11 @ 18:08:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0