Vill ha VÅR!! Bort med SNÖN!!

Godmorgon!!
Asså min mobil levde sitt eget lilla liv i morse kan jag säga.. Den ville inte ringa helt enkelt så min morsa kom in typ 20 minter innan jag skulle gå och sa att klockan va mycke :p Sen var bussarna sena, och det var kö på Nynäsvägen in mot Gullmars så jag kom ju inte lite sent (a) haha. Sen när jag kommer in i klassrummet hade våran nya lärare kommit och kom och skaka hand och grejjer och vet i vad vi skulle göra? ... xD Vi skulle skriva vårat namn med stora bokstäver och sen rita ett självporträtt och sen rita något som kännetecknar än själv så att hon ska lära sig våra namn lättare xD haha sköönt lärare!! Men tror hon kommer vara bra, det känns så i alla fall! :D
Men nu ska jag kolla runt lite på datan och sen har jag Etik och Engelska, sen slutar jag !! Awesome :D Puss så länge <3333
Vill ha vår så man kan gå ut såhär och slippa jacka!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0