Typ av killar jag faller för.

Utmaning 6

Jaa, vilka killar är det jag faller för? Grejjen är att det har blivit lite knas med det här med killar.. Asså killar jag dras till eller hamnar hos är killar som bara vill utnyttja än och ljuger om vad dom känner för än eller annat bara för att få ett ligg.. Det är sånna killar jag hamnar hos fast killen jag letar efter/vill ha är en kille som överraskar mig med saker, asså typ gör oväntade saker som gör mig glad och så. En kille som visar att han gillar mig. Alltså en kille med e bra personlighet och är omtänksam. Sånna killar gillar jag :) Bara de att den killen inte verkar finnas någonstans.. :/

Kommentarer
Postat av: Efterbliven du är Korre

Korre ingen kille vill ha dig alla vill bara knulla digo ch lämna dig äckliga beach!!!!!!

2011-02-06 @ 23:14:21
Postat av: Din beundrare

Jag vet var han finns. :)

2011-02-06 @ 23:53:57
Postat av: Efterbliven du är korre ( ful också råtta för mycket blowjob eller)

BIIIITCHHH ÄCKLIGA ESESIGAEJGAOPFAPO RÅTTA!!!!

2011-02-07 @ 00:08:11
Postat av: Efterbliven du är korre ( ful också råtta för mycket blowjob eller)

hahaahahahahahahahahhaha ful du eeeeeeeeeeee

2011-02-07 @ 01:22:27
Postat av: ....fail

Till personen som säger att korre är efterbliven vill jag säga detta. 1: det stavas BITCH ditt tard! inte beach = strand (pucko). 2:VAD I HELVETTE ÄR ESESIGAEJGAOPFAPO? ännu ett tecken på att personen i fråga är efterbliven själv... 3: Muckar du med Korre muckar du med mig och vi kan träffas i någon mörk gränd om du vill jag är redo DITT TARD!!!! kom då spöar efterblivna killar som dig till frukost.

2011-02-07 @ 23:17:58
Postat av: Mathias Degrander

Till personen som försvarar josefin vill jag säga detta. Jag tycker inte det är fel att du angriper personen på det där sättet, snarare rätt. Men! Du vet inte om det var en kille eller tjej, min gissning är en tjej, som är avundsjuk eller något. Sen tycker jag du är patetisk, säger "kom då spöar efterblivna killar som dig till frukost." men vågar inte ens nämna ditt eget namn, stå för det du säger så blir ditt budskap starkare.



Till Josefin - Det finns såna killar, överallt, du får försöka leta lite djupare hos en kille, inte bara gå efter utsidan!

2011-02-10 @ 13:50:48
URL: http://degrander.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0