Två månader sen nu

Shoo!!
Det blev rätt chill dag idag i skolan tror jag.. hehe men första lektionen blev bara att man fick göra lite vad man ville och då gjorde jag först lite på mit engelska tal och sen bara satt jag och lajja med datan ^^ Sen var maten försenad till lunchen så fick matten inställd. Super skönt! Så nu sitter vi här och väntar på svenska lektionen som säkert blir chill den me eftersom jag redan gjort klart min novell, och sen är det bara idrottteori och då får vi antagligen gå när vi har gjort klart testet för den lektionen är bara 40 minuter ;) Så det är ändå rätt chill, eller vad säger ni?
Två månader sen nu, gud så tiden går fort ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0