Tråkig lektion..

Fyra frågor om förhållanden

Är du singel? - Ja 
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? - Det har hänt, så jo
Är du kär just nu? - Nääh

Tio frågor om dig själv

Namn? - Josefin Matilda Morgård
När fyller du år? - 8 December
Några piercingar? - Ja ;)
Vad har du på dig just nu? - Jeans, linne, tröja och halsduk
Vilken årstid är bäst? - Sommar, lätt!!
Hur ser den perfekta morgonen ut för dig? - Vakna upp bredvid någon man tycker om och ligga och slöa/mysa tills man orkar gå upp (a)
Vad tycker du mest om hos dig själv? - Att jag alltid är glad, min piercing och ibland mitt hår
Vad är du bra på? - Hmm.. badminton
Vem älskar du mest på denna jorden - Min familj och mina närmaste vänner
Sover du hellre själv än tillsammans med någon? - Nej de gör jag inte, mysigare med någon bedvid sig

6 frågor om dina vänner

Vem vet allt om dig? - Tror nog ingen vet allt, men Linn&Jolle vet absolut mest
Vem är den roligaste av dina vänner? - Alla är roliga :D
Vem är snyggast av dina vänner? - Asså.. alla är snygga på sitt sätt ;)
Vem är mest partyprisse? - Linn :D haha <3
Vem är den du helst har filmkväll med? - Jag har helst med alla :*
Vem av dina vänner är mest "evil"? - Linn :p


10 Frågor om din familj

Vem står dig närmast? - Jolle§Linn såklart, det är dom jag berättar allt för
Har du bra kontakt med båda dina föräldrar? - Inte så värst, säger typ hej/hejdå till dom.. 
Vem är farligast i din familj? - Jag.. 
Vem ser roligast ut i din familj? - haha ?
Vem är coolast? - ehh, jag såklart.. ?
Har ni något husdjur? - Jäpp, två katter och fiskar, min syrra har en guldhamster också, typ (a)
Vem har du mest gemensamt med? - Min farbror faktiskt, vi är lika på både utseende och personlighet
Vem står för underhållningen? - Min syrra
Vem sover du oftast med? - Alla kuddar i min säng :D
Roligaste kvällen med familjemedlem? - Kan inte välja :p

12 frågor om idag

Vad har du gjort? - Vaknat, ätit, kollat tv och nu skola och data
Har du varit glad idag? - haha, ojaa! Och klockan är bara 12.. ;)
Har du varit ledsen idag? - Näääh palla ^^
Har du gjort något bra idag? - Jäpp, jobbat på lektionen *stolt*
Vad ska du göra nu? - Ha Etik
Har du gjort något dåligt idag? - Njeeee
Vad har du ätit idag? - Havremjölk och flingor
Har du duschat idag? - Ja
Är du trött nu? - Vem är inte de en tidigt tisdagmorgon?
Vad händer imorn? - Skola, sen vet jag inte
Går du i skolan? - Ja
Har du varit i skolan idag? - Är där just precis nu

ANNAT

Hur mår du just nu? - Ont i halsen, annars toppen!
Har du piercat dig? - Jaa, i örat har jag gjort själv. Men har i naveln och två andra i öronen också ;)
Är du hungrig nu? - Nääh
Vad är klockan nu just nu? - 12.23
Vilka sidor på Internet är du inne på just nu? Blogg.se, facebook

TELEFON/MOBIL

Vem ringde dig senast? - Pappa
Vem ringde du senast? - Linn
Vem sms:a till dig senast? - Christoffer
Vem sms:a du till senast? - Christoffer

ÖVRIGT

Gillar du punk? - Ne
Har du sminkat dig idag? - Jäpp

MUSIK

Lyssnar du på musik just nu? - Jaa
Vilket är ditt favoritband? - Vet inte, lyssnar på allt möjligt
Vad gillar du för musik? - Allt möjligt :p

KLÄDER

Har du fler än 4 linnen? - haha aa
Har du fler än 3 jeans? - Har 3 ^^ tror jag..
Har du fler än 5 tröjor? - Yeah
Har du mer än ett par string? - Äger bara string typ.. haha 

SMINK OCH HÅR

Använder du mascara? - Aah
Använder du wax? - Näh
Använder du ögonskugga? - Aah
Använder du kajal? - Näh
Använder du hårspray - Aah
Använder du volymspray? - Näh
Använder du mousse? - Om jag ska på fest eller vara lite extra fin
Använder du deodorant? Men jaa?
Använder du parfym? - Självklart!!
Använder du läppglans/läppstift? - Läppglans 
Använder du brunkräm? - Näh
Använder du foundation? - Aah
Använder du rouge? - Aah
Uppsatt hår eller hängande? - Båda
Plattar/lockar du håret varje dag? - Plattar om de behövs
Duschar du varje dag? - Aah det gör jag :)
Målar du tånaglarna efter varje gång du duschat? - Aa :) fast nä..

KÄRLEK

Är du kär just nu? - Näh men vill vara..
Har du kysst någon idag? - Inte idag :)
Har du ett förhållande? - Näh
Är du romantisk? - Ja det är jag :) 
Vill du vara singel eller ha ett förhållande? - Helst förållande, men det finns absolut fördelar med att var singel.
Har du varit tillsammans med två samtidigt? - Nej, verkligen inte..
Vem sov du senast bredvid? - Jonathan
Har du varit tillsammans med någon som du sen hade ett KK med?- Näh
Skulle du kunna tatuera in din kärleks namn på armen? -  Nej, jobbigt när de tar slut.. :O
Vad gillar du för stil på tjejen/killen - Det ska vara personligt, vara sig själv :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0