Ta de med en nypa salt!

Fett mysigt med bad med älskling!! Satt verkligen och snackade om allt och ingenting och skrattade som fan gjorde vi ^^ hähä. Har precis gjort en skämtvideo som kommer upp snart. Ta videon med en nypa salt!! Ingenting är seriöst, vi gjorde den för skojjskull för vi tycker det är så pinsamt att se småtjejerna i centrum som är typ 12 år och ser ut såhär och tror att dom är as coola. Det är en gammal vän till mig som fortfarande ser ut såhär och tror att man blir full på en 7.0 ^^ Knaas, jag skämms uta bara helvete för att jag såg ut sådär ett tag, inte för att de va så illa men randen räcker.. Jag hade de beteendet heller, bara en liten mild variasion (a) haha
Här är lite smakprov innan videon kommer upp .. :
GÅ ALDRIG UT SÅHÄR SNÄLLA MÄNNISKOR!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0