Super najjs torsdag!

Fan va härlig dag idag vi hade idag i skolan!! Började dagen med att ligga kvar lite extra i sängen fakiskt för jag var super trött men tog mig i alla fall upp och tog en lång dusch. Sen sminkade jag mig, åt en super god frukost och åkte iväg till skolan.
Började med att prata lite om praktiken och så sen ick vi igenom alla massager eftersom att vissa av oss kanske kommer få massera på våra praktikplatser så då är det bra att man kan massagerna våran lärare sagt att vi kan ;) Visst? Så fick nästan helkropp idag, vilket var super skönt. Masserade först Isabelle och gjorde först ryggen, sen nacke/huvud, rumpa och sen baksida lår. Efter de handmassage. Sen såklart fick jag massage av en annan tjej i min klass vilket var helt underbart!! Sen var de bara lunch sen fick vi sluta för dagen eftersom att våran psykologi/idrotts lärare är sjuk.
Sen jag kom hem har jag bara käkat och legat i soffan och såsat bara. Rätt skönt faktiskt. Men nu ska jag börja ta fram badmintongrejjerna så att de är klart så hörs vi senare!! Puss <3


Kommentarer
Postat av: fanny

jag hade också en brs torsdag jag var hemma!!!!!!!!!!! :):):):):):O:):0

2011-02-26 @ 21:34:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0