Städat, gymmat och handlat

Hejj!!
Har inte hunnit skriva någonting idag för jag inte varit hemma :) Först imorse så städade jag mitt rum och så eftersom de blivit stökigt igen efter jag och Linn bott här inne (a) hähä sen drog jag till gymmet med mamma och körde ett riktigt hårt pass så var där rätt länge och sen drog vi och köpte hem massa gott inför veckan!! Så nu ska jag allderles straxt hoppa in i duschen och sen käka middag och sen förhoppningsvis hinna skriva klart mitt engelska tal till imorgon.. Men vi får allt se hur de går!! Hehe, bra att man är ute i god tid där.. ^^ haha men hoppas ni haft en bra dag!! Pöss <33
Super bra låt Burlesque!!

Kommentarer
Postat av: ...

boobs och 2 rumpor nice !!! heat som faan

2011-02-13 @ 23:46:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0