Smartare av fisk?

Hejj!!
Sitter just nu i skolan och har precis ätit en helt okej lunch. Fisk. Asså brukar inte vara taggad alls på att äta fisk men har börjat äta de mer och mer nu faktiskt. Har hört att man blir smart av de? Kanske därför jag lyckats få VG i Omvårdnad (NO) haha, det är riktigt knas det dära asså.. ^^ Men skit samma, ska absolut inte klaga!
Idag har jag faktiskt inga planer. Ska nog bara hem direkt efter skolan och bara pyssla om mig själv. Fixa lite ansiktsmask, peela kroppen, fixa naglarna osv. Det låter som en helt okej onsdags faktiskt. Och det är juh faktiskt snart fredag igen. För nu kommer tiden bara flyga fram!! Imorgon har jag bara två lektioner så slutar typ 11.00 sen är det träning 18.00, kommer väl antagligen göra något under dagen men vet inte vad än ;) Sen är det fredag vilket betyder att det är SPORTLOV!! Hur najjs är inte de?? :D haha men nu babblar jag på bara, så vi hörs senare!! ;) <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0