Natti natti!

Tjaaah!!
Har precis kollat på en skiit lång film med Johnny Depp. Vet inte riktigt om den var så bra, men kanske inte ryckte de eftersom det inte riktigt var min typ av film .. ^^ haha den hette i alla fall The Ninth Gate för er som är intresserade att kolla på den. Den handlar typ om en snubbe som heter Corso (johnny depp) och han ska leta reda på nån boksamling till nån annan snubbe :p haha låter jätte tråkigt men den va ändå helt okej :)
Linn ligger och sover som en liten prinssesa. "Pratar" inte sömnen gör hon också, fast hon stönar nog mera. Undra vad hon drömmer om ;) haha vill nog inte veta de.. Jag ska nog också straxt gå och borsta tänderna och lägga mig i sängen jag me, börjar bli lite trött i ögat och Linn somnade för nån timme sen så ska inte låta henne ligga och vänta på mig när jag sover bort hela dagen imorogn (a) hähä så god natt på er !! <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0