Mot gymmet!

Assså faaan va onödigt ... Först så kom jag försent omedvetet, glömde bort att vi började halv 10 och inte 10 (a) hähä och sen så fick jag reda på att våran nya lärare inte var där så vi skulle bara göra typ 10 uppgifter och sen fick vi sluta. Trodde vi.. När jag precis hade bestämt mig för att käka i skolan så fick jag höra att vi skulle ha rektorn på våra två sista lektioner så jag rymde från skolan :D haha för jag vet att vi ändå inte gör någonting på dom lektionerna.. Har erfarenhet av de vettni :) Men just nu sitter jag och väntar på Linn så ska vi dra till gymmet ;) Så vi hörs efter de!! Pöss på er <333

Kommentarer
Postat av: Emelie

haha din blogg har blivit sjukt bra! Säger det inte bara för att, menar det. Visst, du och Linn kanske hatar mig men so what orkar inte bry mig. Men din blogg är sjukt underhållande när folk sitter och försöker klanka ner hit och dit på dig,och du inte tar åt dig ett shit. Haha, (Y) bra där!

2011-02-08 @ 14:24:51
URL: http://jonssons.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0