Mitt drömbröllop.

Utmaning 13

Jaa, hur ska då mitt drömbröllop se ut? Eller vara? Det har jag faktiskt ingen aning om eftersom jag inte har några planer på att gifta mig. Förlova mig kan jag göra men jag kommer nog inte gifta mig. Vet inte varför jag känner så men det känns inte riktigt som mig att stå framför en massa folk och stå och säga inför "gud" att ja ska vara trogen till den man är tillsammans med i en vit klänning och fixat hår. Man bah, vafan är de för nått? Det är väl ganska självklart att man är trogen mot personen man är tillsammans med, annars är det ju ingen mening.. Aja skiit samma det är vad jag tycker i alla fall :D hehe men men kanske ändrar mig i framtiden ;) puss på er <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0