Mina mål/drömmar/önskningar

Utmaning 4

Mina mål
Jaa, mina mål är väl att få min drömkropp inför sommaren eller lite under sommaren också. Sen har jag väl inte fler mål, förutom att klara skolan med så bra betyg som möjligt! :)
Mina drömmar
Ojj, vad är mina drömmar egentligen? Typ att hitta "Mr. Right" .. haha nej men är mer förhållandetypen så jag letar ;) men fan, dom killarna verkar inte finnas i Stockholm...
Mina önskningar
Asså mina önskningar är ju att få min drömkropp och hitta drömkillen så det var inte så svårt att få fram de och de hade inte vart så svårt att lista ut heller ;) puss på er <333

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag är singel och bor i sthlm :D

2011-02-04 @ 17:57:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0