Min favorit årstid och varför.

Utmaning 3

Min favorit årstid är utan tvekan sommar!! Asså det är så jävla härligt att slippa ha en massa tjocka jackor och skor på sig och att bara ta väskan och hoppa i skorna när man ska dra ut. Värmen är nog det bästa och det underbara humöret man är på hela tiden! + att man blir brun, man ser fräsch ut, man behöver inte lägga massa pengar på att sola solarium och skit plus att det är ju farligt ;) ^^ men det skiter jag i :p HÄHÄ
Det är typ därför jag älskar sommren, och för att det alltid är ljust också! Sen sommarkvällarna är ju underbara, LOOOOOVE IT!!!

Härliga sommar bilder! Fan va jag längtar till sommaren 2011!!!

Kommentarer
Postat av: no

Vilken biatch!!!!

2011-02-04 @ 18:07:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0