Joss svarar

Kommentar:
Korre ingen kille vill ha dig alla vill bara knulla digo ch lämna dig äckliga beach!!!!!!
Svar:
HAHA!! Ska du säga som inte ens vågar säga vem du är? Men fortsätt du att kommentera att jag är så himla ful och äcklig, gör de. Vet att det bara är en feg liten jävla människa som sitter där och tycker att den är så himla tuff som vågar sitta och skriva att jag är ful, äcklig, att folk utnyttjar mig :) Det är så himla omoget att hålla på som ni gör, sitter bara och ler att era gulliga kommentarer så, vad tjänar ni egentligen på de?

Kommentarer
Postat av: magda

diggar att den här människan skriver "beach", undrar om den ens vet att det betyder strand och inte "bitch" som jag antar att den försöker skriva? alltid lika härligt med smarta människor..................... dööö

2011-02-07 @ 11:24:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0