Joss svarar

Kommentar:
asså hahahaha fyfan vad pinsamt! att ni ens lägger ut en sån där "skämt"video när ni ser ut som två slampor? Ena visar hela stringen och den andra hela röven med mormor trosor... En fråga, har ni ens gjort om er? jag menar.. ni är ju typ fjortisar i vanliga fall.. Och det där med 7,0.. ni blir väll antagligen fulla på en sån? skogås största orrar. Tänk om era föräldrar ser den där? ;)
Svar:
Det var ju det som var själva grejjen med videon, hur kul det är att se att folk verkligen tror att man ser ut sådär även fast jag visar bilder på hur jag ser ut varje dag.. Herregud, folk har verkligen ingen humor över huvudtaget ^^ HAHA bara ni som är pinsamma som kommer med era töntiga kommentarer om att vi är Skogås största orrar och vet inte vad xD kulkul :* PUSSS!!!
Ser ni likheten? Guud, jag ser nog ut så varje dag.. Eller inte!!! Ni är ju blinda om ni tycker jag ser ut sådär. Skärp er föfaan! :p <333
Kommentar:
Till personen som försvarar josefin vill jag säga detta. Jag tycker inte det är fel att du angriper personen på det där sättet, snarare rätt. Men! Du vet inte om det var en kille eller tjej, min gissning är en tjej, som är avundsjuk eller något. Sen tycker jag du är patetisk, säger "kom då spöar efterblivna killar som dig till frukost." men vågar inte ens nämna ditt eget namn, stå för det du säger så blir ditt budskap starkare.

Till Josefin - Det finns såna killar, överallt, du får försöka leta lite djupare hos en kille, inte bara gå efter utsidan!
Svar:
Går aldrig efter BARA efter utsidan, skulle jag aldrig göra. Men självklart tar jag åt mig av dina råd gubben! Taack :* <333PUSS

Kommentarer
Postat av: lil-m

Ehh kasta dom som negativa, pass på dom, vi fattade att de va vi driv-video medans dom andra är tröga o inte kunde läsa att ni skulle driva, ni e inga orrar för ni säljer er inte på gatan för ha sex, men hursomhelst du har folk bakom dig o stöttar även om jag o du inte känner varandra. bara man läser din blogg så ser man direkt att du e diamant



p.s du e fanimig gullig omtänksam person. du e diamant i mina ögon <3

2011-02-11 @ 02:21:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0