Joss svarar

Kommentar:
Om du ska shoppa tills du inte har plats kvar i garderoben plus semester med dina närmaste så kan du ju räkna med kanske 100-200 tusen. Sen ska du ha ett "riktigt frääscht ställe" för 800 tusen? du får en etta i trångsund för dom pengarna, tyvärr =(
Svar:
Men lilla älskling. Du tros veta allting du ;) Hur vet du hur full min garderob är? Hur vet du vart jag tänkte åka på semester? Kanske bara tänkte åka ner till mitt landställe och bo där? Inte dyrt de inte, bara käk som behövs betalas där. Och sen den där sista grejjen.. Jag fattar väl själv att de inte räcker med dom pengarna, men man får ju alltid ha en liten plan och jobba ihop en del pengar också, men det är ju alltid bra med lite extra för att få ett lite finare ställe än vad man annars har råd med, visst? *blink* puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0