Jag hann klart!

Puuusssst!!!
Jag hann klart :D Fast när allt stressande var slut så upptäcker jag att vi ska ha det på tisdag -.- aja lika bra att det är klart, så hinner jag öva imorogn så det blir awesome! Men i alla fall.. Ligger just nu i sängen och messar med sötaste Robin!! Sötare får man leta efter :D Finns alltid något att snacka om med honom, helt klart underbart!! Kanske ska träffa han imorgon också på Alla Hjärtans Dag.
Hur najjs är inte de? Vem ska ni spendera eran Alla Hjärtans Dag med? Pojk/flickvän eller kanske eran bästa kompis?
Godnatt på er <333
En bild ni aldrig fick se ;)

Kommentarer
Postat av: VIKTORIA

Pojkvännen som man också firar 1 år med :D

2011-02-13 @ 23:58:41
URL: http://vickelorian.blogg.se/
Postat av: ...

omg vilka jävllla tuttar =D

2011-02-16 @ 00:45:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0