Haft en super bra alla <3 dag!

Hejj på er!!
Har verkligen haft en super trevlig Alla Hjärtans Dag. Kallt som satan var det men det var det absolut värt!! Dagen spenderades ju som sagt med Robin och vi gick runt och snackade en massa runt i stan och sen fick jag en super fin ros!! Jätte gulligt verkligen! Fast den förs tyvärr lika mycke som vi gjorde så den var inte så jätte glad när jag kom hem, men hänger den uppochner så får den torka istället :)
Kom i alla fall nyss ut ur duschen eftersom jag var precis iskall. Stog och hackade tänder när jag väntade på bussen och typ hoppade nästan för att jag skakade så mycket :p Då kanske ni fattar hur kall jag var!! :O Hähä men nu är jag varm igen som tur är! Fast nu ska jag tigga lite massage eftersom jag gått runt och spänt mig för att det var så himla kallt så har jag fått spänningshuvudvärk så ska be om de nu och sen lägga mig i sängen :)
Vi hörs senare!! Pöss
Den super fina rosen jag fick av Robin som tyvärr vissna :( Men men, är super glad att jag fick den!!
Tack gubben <3333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0