Godnatt!! Trött som .. vet inte vad

Asså har riktigt tråkigt just nu måste jag säga. Finns inge att göra :/ Kanske ska ta fram kläder till imorgon, dra igång en bra film och sen sova? Skulle kunna plugga men är för trött för att göra de.. Så får sitta med de imorgon efter skolan. Sen de senaste inlägget har jag i alla fall duschat, "käkat" (druckit min smoothie jag hade i väskan), varit med Jolle en liten stund innan hon drog ut med en klasskompis som tydligen bodde typ granne med mig ^^ hehe sen har jag bara suttit vid datan och lyssnat musik och snacka med Jonte och Robin.
Nej men, säger nog godnatt för idag så hörs vi imorgonbitti!! Pöss <33
*bildbrist*

Kommentarer
Postat av: Toppiis

Eller ringa mig :)

2011-02-15 @ 21:35:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0