Godnatt!!

Nu har jag målat naglarna, tvätat bort sminket, borstat tänderna, satt mobilen på laddning och krypit ner under täcket. Hehe, riktigt mysigt! Så just nu ligger jag och snackar med Marcus på Facebook och så, men ska nog snart stänga ner datan och sova. Är fett trött. Både jag och Jolle höll på att somna till filmen när hon var här så det är nog ett tecken på att vi var lite övertrötta båda två ;) Och om jag somnar tidigare så blir det torsdag fortare vilket beyder; Börja dagen med massage = AWESOME Avsluta dagen med badminton = AWESOME! Bättre än så kan nog inte en skoldag bli ;) Nej men nu ska ja vara lite social med Marcus och Jonte som började skriv nyss också så vi hörs imorgon!! Puss <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0