Gårdagen + dagen

Hejj på er!!
hade inte datan idag i skolan, därför det inte har kommit upp något idag heller förän nu. Men igår så var jag i alla fall bara hemma, eller var och handlade lite fika med mamma bara sen inge mer. Låg och läste en stund tills jag total decka som jag skrev igår (a) hähä så det blir en jävla massa att läsa idag och fattar typ ingenting i boken heller.. -.- haha bra va? Men idag så var vi i alla fall på Älvsjö mässan på någon företagsgrejj ^^ vi skulle göra någon jätte onödig uppgift dära som gick hur snabbt som helst så vi fick stå och vänta en timma på våran lärare för vi skulle redovisa skiten också .. suck men vad gör man? Det var juh bara att stå ut och bara stå och vänta. Efter d drog jag hem och käkade lite, sen drog jag till Farsta och mötte upp Vickii och kollade runt lite, köpte 3 hårband från H&M som typ sög.. haha, nej men mitt hår är så lent så de typ glider av. Aja, nu ska jag i alla fall läsa (hoppas jag inte somna igen. Så kul tycker jag det är att läsa hähä) så vi hörs senare!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0