Fredagens planer!!

Hejj på er!!
Träningen gick super idag! Känner redan faktiskt att min kondis börjar bli bättre, är de möjligt? Hehe, inget emot om det är så (a) Kände mig verkligen taggad idag, vet inte varför men det bara var så :o ! Imorgon är det äntligen fredag! Tiden går så fort när man har saker fö sig hela tiden. Super.
Fredagens planer så ut ungefär såhär :
Upp 7:00 och fixa mig lite smått inför dagen
08:45-13:50 SKOLA
Sen drar jag hem och fixar lite hemma sen börjar jag fixa mig för att dra ut på kvällen,
ska bli super kul! Ser fram emot de, känns som att det var år sen jag var ute fast det bara förr, förra helgen (a) Det blir antagligen fest, men vet inte riktigt än men förhoppningsvis!!
Men just nu är planerna att hoppa in i duschen innan de blir så sent så att jag väcker hela huset när jag fönar håret (som vanligt) hähä. Skriver efter duschen!! Pöss <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0