Första badminton träningen ikväll!

Hej påer!!
Fan va skönt det är att ha SPA som linje.. Herregud, asså sov hela lektionen typ, det är så himla skönt med massage! Fast ibland är de inte så kul när man somnar eftersom att då kan man inte njuta av massagen riktigt ^^ hehe men skit samma, det är inte helt fel att sova heller, eller vad säger ni?
Ikväll ska jag ha min första badmintonträning sen innan sommarlovet. Fett nervös och jag kommer skämma ut mig som fan känns det som eftersom min kondis är 0!! HAHA men skit samma, det ska bli skit kul i alla fall. Nu ska jag i alla fall kolla runt lite på datan och snacka med alla kuliga brudar i min klass!!
Puss på er <3333
Bild från igår

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0